X

SALGS- OG SERVICEKURS

Bedre service enn konkurrentene kan bli et av dine aller største konkurransefortrinn! 

Når varehandelen har blitt mer og mer lik med tanke på både produkter, priser, tilgjengelighet osv., gjenstår det gjerne bare en ting der det virkelig går an å skille seg ut fra konkurrentene - å sette kunden i fokus og gi den beste servicen kunden kan få! 

Vi har lang erfaring med å avdekke hva kundene egentlig er på jakt etter og har lagt opp våre salgs- og servicekurs for å lære ansatte om hvordan man kan dekke disse kundebehovene best mulig.

Kurset gjennomføres både med en teoretisk og en praktisk del, der vi setter fokus på bl.a. oppmerksomhet, innledende hilsen, behovsavklaring, salgsargumenter, produktkunnskap, mersalg og avsluttende hilsen. I den praktiske delen gjennomføres det caseløsninger, der de ansatte får prøve seg og bli tryggere i "trygge" omgivelser.

Kursene gjennomføres over 1,5 - 2,0 timer og er beregnet på alle som møter kunden i en eller annen sammenheng. 

Vi kan også tilpasse kurset slik at det settes ekstra fokus på en enkelt utfordring av de mange varehandelsutfordringene. F.eks. kan det tilpasses et eget kurs med hovedfokus på mersalg, et av de viktigste verktøyene du som leder har til å få økt omsetningen din.

Kontakt oss for mer informasjon om Salgs- og servicekursene våre!