X

Servicemålinger

Vi snakker ofte om det beste kundemøte. Det øyeblikket der du får full oppmerksomhet fra den ansatte både gjennom smil, øyekontakt og ikke minst kompetanse. Noen ansatte klarer å få kundemøtet til å bli en flott handleopplevelse, mens andre klarer å gjøre dette på en slik måte at vi forlater salgsstedet med uforrettet sak.

Hva betyr det i meromsetning for deg når du har positive og dyktige medarbeidere?  Er det mulig å gjøre dine beste ansatte enda dyktigere? Er det mulig å gjøre kundeopplevelsen bedre og øke topplinjen i bedriften? Hvordan er det virkelig å være kunde hos deg?

Servicemålinger viser hva som skjer hos deg, sannhetens øyeblikk når den ansatte møter kundene. Vi ønsker å gjøre dine ansatte bevisst på hvor viktig øyekontakt, smil og en hyggelig hilsen er for å skape god omsetning. Vi tester om den ansatte avdekker kundens behov, gjør forsøk på mersalg og ikke minst om produktkunnskapene er gode nok.

Vi jobber sammen med din bedrift for å finne de gode spørsmålene og de områdene din bedrift ønsker å ha som sitt konkurransefortrinn. Hver bedrift ønsker sitt særpreg og vi er med på reisen mot en bedre kundeopplevelse gjennom gode manualer og opplæring av ansatte. En bedre kundeoplevelse gir økt salg, økt salg gir mer fornøyde ansatte!

Vi presenterer live kundemålinger gjennom nettbasert rapporteringsverktøy. Vi gjennomgår trender basert på måleresultatene sammen med våre kunder for å finne forbedringsområder. Opplæringen kan skreddersys og måles direkte om den har hatt effekt.